Information

Tilpasning
Priser
Oplæg og foredrag

jeg tilpasser altid til det sted og det publikum, jeg taler for. Jeg bruger konkrete billeder, diagrammer og faglige metoder – og prøver at finde en form, der rammer jeres behov.

Sparring og dialog

Mine oplæg kombinerer et Indefra perspektiv, faglighed og fortælling – jeg prøver altid at give deltagerne nye perspektiver, konkrete arbejdsmetoder og stof til eftertanke.

Jeg tilbyder også sparring, deltagelse i workshops og udviklingsforløb – altid med blik for både praksis og nye perspektiver.

Prisen varierer alt efter længde og type arrangement. Føl dig fri til at række ud med jeres ønsker – så finder vi sammen en løsning, der passer til jer.
Arbejdserfaring

Jeg har erfaring med at holde oplæg, debattere, holde taler og lave gode trygge rum til at alle kan udfolde sine spørgsmål og meninger. jeg har meget viden om ufrivilligt skolefravær, mistrivsel, pda, neurodivergens, ADHD, Autisme, ocd, tvangstanker, pædagogik for børn med særlige behov, psykiatri, selvskade, inklusion og belastningsreaktioner. Jeg kombinerer personlige erfaringer med faglig indsigt, og har medvirket i både nationale medier, konferencer og samarbejder med organisationer og fagpersoner over hele landet.

Jeg har arbejdet med en bred vifte af organisationer og institutioner- herunder: Autismeforeningen, Socialt indblik, En vej til alle, Sikon, Foreningen Ligeværd, Fonden drive, BAS afdelingen Glostrup, SUS, Hospitalskolen, center for autisme, Salamanca, Låsby skole og Søstjerneskolen

Ved siden af mine oplæg og samarbejder arbejder jeg deltid som børne- og ungementor på behandlingsskolen Søstjerneskolen. Her bringer jeg både min faglige viden og personlige erfaring i spil for at skabe trygge, tillidsfulde relationer til elever med komplekse behov. Det holder mine metoder tæt på praksis – og giver mig indsigter, som er relevante både i special- og almenområdet."

Eksempler på oplægsemner

Ufrivilligt skolefravær
Mistrivsel & belastningsreaktioner
Autisme & ADHD
Psykiatri
Ocd & tvangstanker

Tvangshandlinger, forskellige OCD-profiler, tabubelagte temaer, ritualer og skam – indefra-perspektiv og hvordan man støtter bedst

At være indlagt som ung: det vigtigste jeg lærte, hvad jeg ville ønske fagfolk vidste – og hvordan man finder små sprækker til succes i en svær tid.

Selvskade
Pda (kravafvisende adfærd)
pædagogik

Hvad er reaktioner på pres (ikke diagnoser)? Kendetegn, hvordan de kommer til udtryk og tidlige signaler.

Min vej ud og tilbage – hvad hjalp mig, og hvordan støtter vi barnet skånsomt fra første dag til første succes.

Rammer med respekt, når krav føles som fare – samskabelse, valgmuligheder og tryghedsveje uden kamp.

Bro mellem hjem og skole: tydelig rammesætning, konkrete redskaber fra praksis – og metoder jeg med vilje har lagt på hylden.

Min egen fortælling og perspektiver. De mange udtryk selvskade kan have og hvordan vi bedst kan møde den med forståelse frem for fordømmelse.

Indefra-perspektiv på sanser, kaos og styrker – og de redskaber og strategier jeg bruger selv og i arbejdet med børn og unge.

Her er nogle af de emner, jeg oftest bliver booket til. Jeg tilpasser altid mine oplæg til målgruppen og formålet.

Eksempler på oplægsemner

Ufrivilligt skolefravær
Mistrivsel & belastningsreaktioner
Autisme & ADHD
Psykiatri
Ocd & tvangstanker

Tvangshandlinger, forskellige OCD-profiler, tabubelagte temaer, ritualer og skam – indefra-perspektiv og hvordan man støtter bedst

At være indlagt som ung: det vigtigste jeg lærte, hvad jeg ville ønske fagfolk vidste – og hvordan man finder små sprækker til succes i en svær tid.

Selvskade
Pda (kravafvisende adfærd)
pædagogik

Hvad er reaktioner på pres (ikke diagnoser)? Kendetegn, hvordan de kommer til udtryk og tidlige signaler.

Min vej ud og tilbage – hvad hjalp mig, og hvordan støtter vi barnet skånsomt fra første dag til første succes.

Rammer med respekt, når krav føles som fare – samskabelse, valgmuligheder og tryghedsveje uden kamp.

Bro mellem hjem og skole: tydelig rammesætning, konkrete redskaber fra praksis – og metoder jeg med vilje har lagt på hylden.

Min egen fortælling og perspektiver. De mange udtryk selvskade kan have og hvordan vi bedst kan møde den med forståelse frem for fordømmelse.

Indefra-perspektiv på sanser, kaos og styrker – og de redskaber og strategier jeg bruger selv og i arbejdet med børn og unge.

Her er nogle af de emner, jeg oftest bliver booket til. Jeg tilpasser altid mine oplæg til målgruppen og formålet.

Emner jeg taler om

Ufrivilligt skolefravær
Mistrivsel & belastningsreaktioner
Autisme & ADHD
Psykiatri
Ocd & tvangstanker

Tvangshandlinger, forskellige OCD-profiler, tabubelagte temaer, ritualer og skam – indefra-perspektiv og hvordan man støtter bedst

At være indlagt som ung: det vigtigste jeg lærte, hvad jeg ville ønske fagfolk vidste – og hvordan man finder små sprækker til succes i en svær tid.

Selvskade
Pda (ekstrem kravafvisende adfærd)
Specialpædagogik

Hvad er reaktioner på pres (ikke diagnoser)? Kendetegn, tidlige signaler og enkle greb, der stabiliserer og skaber ro.

Min vej ud og tilbage – hvad hjalp mig, og hvordan støtter vi barnet skånsomt fra første dag til første succes.

Rammer med respekt, når krav føles som fare – samskabelse, valgmuligheder og tryghedsveje uden kamp.

Bro mellem hjem og skole: tydelig rammesætning, konkrete redskaber fra praksis – og metoder jeg med vilje har lagt på hylden.

Min egen fortælling og perspektiver. De mange udtryk selvskade kan have og hvordan vi bedst kan møde den med forståelse frem for fordømmelse.

Indefra-perspektiv på sanser, kaos og styrker – og de redskaber og strategier jeg bruger selv og i arbejdet med børn og unge.

Indefra-perspektiver & psykisk trivsel
Skole & uddannelse
Trivsel & belastningsreaktioner

At lytte til hovedpersonen, skabe ægte samarbejde og give hjælp med respekt.

Sammarbejde med hovedpersonen
Autisme & ADHD
Mistrivsel & belastningsreaktioner
Ufrivilligt skolefravær
Psykiatri
Pda (ekstrem kravafvisende adfærd)
Selvskade

Emner jeg taler om

Tvangshandlinger, forskellige OCD-profiler, tabubelagte temaer, ritualer og skam – indefra-perspektiv og hvordan man støtter bedst

Tvangshandlinger, forskellige OCD-profiler, tabubelagte temaer, ritualer og skam – indefra-perspektiv og hvordan man støtter bedst

Tvangshandlinger, forskellige OCD-profiler, tabubelagte temaer, ritualer og skam – indefra-perspektiv og hvordan man støtter bedst

Tvangshandlinger, forskellige OCD-profiler, tabubelagte temaer, ritualer og skam – indefra-perspektiv og hvordan man støtter bedst

Hvordan inkludere man hovedpersonen bedst i beslutninger og hvordan sammerbejder vi? og om at give respektfuld hjælp

Specialpædagogik
Mistrivsel & belastningsreaktioner
Ufrivilligt skolefravær
Inklusion
Ocd & tvangstanker

Tvangshandlinger, forskellige OCD-profiler, tabubelagte temaer, ritualer og skam – indefra-perspektiv og hvordan man støtter bedst

Tvangshandlinger, forskellige OCD-profiler, tabubelagte temaer, ritualer og skam – indefra-perspektiv og hvordan man støtter bedst

Hospitalskolen og BAS afsnittet

Jeg har arbejdet sammen med en bred vifte af organisationer, skoler og medier over hele landet. Her er et udvalg af dem, jeg har haft fornøjelsen af at arbejde sammen med:

Har arbejdet med bl.a.